FCB - FCZ

490 Antworten · 172'091 Aufrufe · Seite 20 von 25
Yekini
Mitglied
13.05.2006, 10:46 · #381
So mach mi uf de Weg...de Kübel isch eus!!!...Allez Züri...
Jasi
Mitglied
13.05.2006, 10:52 · #382
bin echt froh das keiner von uns verletzt ist und das sogar der franco spielen koennte ohne das sein vertag automatisch verlaengert wird. Das das mit Di Jorio haben sie wirklich sehr praktisch eingewickelt! Jetzt müssen sie keine Angst mehr haben, sie hätten ihn nachher noch am Hals, wenn sie ihn heute einsetzten. (Achtung Irionie!) Aber es ist schon beruhigend, dass Favre heute das ganze Kader zur Verfügung steht. Allen die nach Basel gehen, wünsche ich viel Spass. Schreit unsere Mannschaft zum Sieg und kehrt unverletzt wieder nach Zürich zurück!
vfl-methusalem
Mitglied
13.05.2006, 11:06 · #383
AUF GEHT'S!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Wir (UltrasBochum und ich) drücken Euch ganz fest die Daumen, sind in Gedanken und mit den Herzen bei Euch! Kommt als Meister und gesund zurück! Möge das Dörfli heute nacht eine einzige Tanzfläche sein!!!*
Mad About Züri
Mitglied
13.05.2006, 11:19 · #384
AUF!
zZz
Mitglied
13.05.2006, 11:47 · #385
Basel mues blüete!
adomania
Mitglied
13.05.2006, 12:09 · #386
Was habe ich geschrieben?
«. Stehe ich zu meinem Post auf :ironie an:die Gefahr hin das Wohnrecht in Basel zu verlieren:ironie aus: »
und schon geht's los:
«Denn verpiss di doch in die verboteni Stadt und blieb dört.»
«Ganz dumme Fake...... und wenns doch wirklig e Basler bisch, ghörsch gsteinigt »
genau die hier röhren wieder los:
«Ein gewisser Anhang des FCB, sie nennen sich leider "Fans", welcher mich bei jedem Match tierisch aufregt mit irgenwelchen Aktionen»
darum
«Ich bin Basler und FCB Fan seit Jahrzenten, ABER einen Denkzettel hat der FCB sich redlich verdient, also hopp FCZ, holt den Titel und die bornierte FCB-Gemeinde knallt mal wieder auf den Boden der Tatsachen! »
du hesch jo überhaupt kei Ahnig. Wenn scho so Kack uselosch, denn bitte reailistisch bliebe...gäll. Die meischte Milliione hän sie sich bi dr CL verdient und nit vo dr Gigi becho...nur zum sage. Sit der Saisoen 2002/2003 het sie nüt me in Clubkasse do. Defür zahlt sie all defizit wo so ufchömed.... Dr Sven jo nit gäll... im Gegesatz zue ihm, investiert unseri e chli cleverer so dass dur sportliche Erfolg au wiedr öppis in dVereinskasse zruggkunnt Dä hotz isch au scho chli länger präsi we d gigi... und er isch mit ganzem herz Präsident vo züri! D gigi isch nume es MiniPic mit zvill geld wo sie nöd weiss was demit afange! Nit falsch vrstoh... ha nüt gege dr Sven Hotz, ganz im Gägeteil... ihm würd i dr Titel sogar gönne.. irgendwenn emol.. ! Wenn du wüsstisch wie Gigi Oeri mit Härz und Seel drby isch... !!! Aber du wirsch es jo scho besser wüsse...
vfl-methusalem
Mitglied
13.05.2006, 12:25 · #387
Nit falsch vrstoh... ha nüt gege dr Sven Hotz, ganz im Gägeteil... ihm würd i dr Titel sogar gönne.. irgendwenn emol.. ! Wenn du wüsstisch wie Gigi Oeri mit Härz und Seel drby isch... !!! Aber du wirsch es jo scho besser wüsse... Ist das was aussergewöhnliches bei seinem hobby??? sorry, aber ich hab einfach so meine probleme mit diesem giga-(oder gigi-)mäzenatentum. genau wie chelsea mit ihrem russen - sowas ist für mich kein verein mehr. sponsorengelder hingegen sind etwas anderes, die muss man sich nämlich erarbeiten durch leistung der mannschaft und fantreue. schön, dass du dem sven hotz den titel wünscht. ich bin überzeugt, du musst nicht lange warten, bis dein wunsch sich erfüllt...:-)
salinas
Mitglied
13.05.2006, 12:33 · #388
AUF! Aufgehts Jungs!!! Lasst diä Stadt am Rhi blau/wiss werdä!! Mir holet dä Meisterpokal!!!
C.D.M.
Mitglied
13.05.2006, 12:35 · #389
verabschiedung des forums...und hoffe das wir bei meinem nächsten eintrag schweizer meister sind...!!! auf gehts!!
Don Ursulo
Mitglied
13.05.2006, 12:35 · #390
Nit falsch vrstoh... ha nüt gege dr Sven Hotz, ganz im Gägeteil... ihm würd i dr Titel sogar gönne.. irgendwenn emol.. ! Wenn du wüsstisch wie Gigi Oeri mit Härz und Seel drby isch... !!! Aber du wirsch es jo scho besser wüsse... Ist das was aussergewöhnliches bei seinem hobby??? sorry, aber ich hab einfach so meine probleme mit diesem giga-(oder gigi-)mäzenatentum. genau wie chelsea mit ihrem russen - sowas ist für mich kein verein mehr. sponsorengelder hingegen sind etwas anderes, die muss man sich nämlich erarbeiten durch leistung der mannschaft und fantreue. schön, dass du dem sven hotz den titel wünscht. ich bin überzeugt, du musst nicht lange warten, bis dein wunsch sich erfüllt...:-) Prima! Dem Sven den Pokal! Keiner verdient ihn mehr beim FCZ als Papa Hotz. ![](http://www.donursulo.com/images/SvenHotz_mit_Pokal.jpg)
SG_Lady
Mitglied
13.05.2006, 12:38 · #391
Hey ihr, I vergiss jetzt mol was so gloffe isch und lueg jetzt nur uf das spiel hüt, drum flehni eu a us tüfschtem herze: Mached die scheiss blaser sooo deftig fertig wie no nie!!!!!!!!!!! Wiener jo gmerkt händ, bini us sg und au sg-fan ;) aber ebe wie gseit, ich hass dä scheiss fcb, scho sit ich fuessball kenn und chan da Gross-getue und die scheiss iibildete fans eifach nüme ghöre! Ich wär eu echt uf ewig dankbar, wenn ihr sie soo fertigmached!!! Ganz SG hofft, dass züri günnt (www.fcsgforum) und i hoff ihr enttüsched üs nöd! I därä sach, müemer zämähebe (au wens blöd tönt) aber üse hass uf dä fcb isch eifach zu gross! Also i wünsch eu mega viel glück und zeigets dänä! ;) vieli grüess us SG und HOPP ZÜRI! Ihr schaffed das! ;) (sry, aber nach dem spiel, isches fertig mit "hopp züri" ;))
Zemo
Mitglied
13.05.2006, 12:43 · #392
(sry, aber nach dem spiel, isches fertig mit "hopp züri" ;)) Scho guet. Ich dänke, nachem Spiel chratzt das hie niemerd meh! ;-)
SG_Lady
Mitglied
13.05.2006, 12:47 · #393
(sry, aber nach dem spiel, isches fertig mit "hopp züri" ;)) Scho guet. Ich dänke, nachem Spiel chratzt das hie niemerd meh! ;-) Hehe ;-)
dä_normal
Mitglied
13.05.2006, 12:54 · #394
Hey ihr, I vergiss jetzt mol was so gloffe isch und lueg jetzt nur uf das spiel hüt, drum flehni eu a us tüfschtem herze: Mached die scheiss blaser sooo deftig fertig wie no nie!!!!!!!!!!! Wiener jo gmerkt händ, bini us sg und au sg-fan ;) aber ebe wie gseit, ich hass dä scheiss fcb, scho sit ich fuessball kenn und chan da Gross-getue und die scheiss iibildete fans eifach nüme ghöre! Ich wär eu echt uf ewig dankbar, wenn ihr sie soo fertigmached!!! Ganz SG hofft, dass züri günnt (www.fcsgforum) und i hoff ihr enttüsched üs nöd! I därä sach, müemer zämähebe (au wens blöd tönt) aber üse hass uf dä fcb isch eifach zu gross! Also i wünsch eu mega viel glück und zeigets dänä! ;) vieli grüess us SG und HOPP ZÜRI! Ihr schaffed das! ;) (sry, aber nach dem spiel, isches fertig mit "hopp züri" ;)) Easy..ähh...Groupie? Chunnsch zu mir?
Herr Elsener
Mitglied
13.05.2006, 13:22 · #395
(sry, aber nach dem spiel, isches fertig mit "hopp züri" ;)) Scho guet. Ich dänke, nachem Spiel chratzt das hie niemerd meh! ;-) Hehe ;-) ficken?
Don Ursulo
Mitglied
13.05.2006, 13:48 · #396
(sry, aber nach dem spiel, isches fertig mit "hopp züri" ;)) Scho guet. Ich dänke, nachem Spiel chratzt das hie niemerd meh! ;-) Hehe ;-) ficken? Hey, Elsi, bisch noch nicht im Stadion? Oder etwa ein wenig nervoes wie ich, und darum in Stimmung auf Entspannung? aber mit SG-Chica? etwa gar auf deinem geklauten Schalensitz? Saludos, Don U
vfl-methusalem
Mitglied
13.05.2006, 14:42 · #397
ich überbrücke die zeit bis zum match mit der bundesliga-konferenz auf premiere (dieser scheiss-sender zeigt heute ein spiel aus österreich, anstatt dass sie fcb - FCZ zeigen würden - fussballidioten!), auch wenn mich die buli heute mal so gut wie gar nicht interessiert. und es scheint mein tag zu werden: unsere "lieben" nachbarn liegen beide zurück, heute abend der FCZ SCHWEIZER MEISTER - fussballgott, ich danke dir!!!
Hügi
Mitglied
13.05.2006, 14:57 · #398
NOCH 50 MINUTEN Wer wird im internet mit fiebern? Ich... bin in Berlin. Kein SF2 weit und breit... Muss mich mit Sportradio begnügen. Hoffentlich ausnahmsweise mal mit einem anständigen Reporter. Leider ists aber glaubs wieder Dirk "ich bin erkältet" Buchser...janu! Bin schon fürchterlich nervös. F C Z!!!
Don Ursulo
Mitglied
13.05.2006, 15:04 · #399
NOCH 50 MINUTEN Wer wird im internet mit fiebern? Ich... bin in Berlin. Kein SF2 weit und breit... Muss mich mit Sportradio begnügen. Hoffentlich ausnahmsweise mal mit einem anständigen Reporter. Leider ists aber glaubs wieder Dirk "ich bin erkältet" Buchser...janu! Bin schon fürchterlich nervös. F C Z!!! Ich bin auch im Ausland, kein SF weit und breit muss mich auch mit Sportradio begnuegen. SFDRS haette das Spiel wenigstens online im Internet zeigen koennen, wie beim Cupfinal ... na ja, Sportradio eben. VFLMeth. : Hast du jemand beauftragt zum tapen in der CH?
vfl-methusalem
Mitglied
13.05.2006, 15:06 · #400
NOCH 50 MINUTEN Wer wird im internet mit fiebern? Ich... bin in Berlin. Kein SF2 weit und breit... Muss mich mit Sportradio begnügen. Hoffentlich ausnahmsweise mal mit einem anständigen Reporter. Leider ists aber glaubs wieder Dirk "ich bin erkältet" Buchser...janu! Bin schon fürchterlich nervös. F C Z!!! Ich auch mit meinem sohn "UltrasBochum" und einigen flaschen bier...:-) @Hügi: hoffe auch auf einen "richtigen" reporter, rottmeier oder fetscherin wären okay - aber wir können's uns ja leider nicht aussuchen...grrrrr egal, hauptsache live dabei, wenn der FCZ SCHWEIZER MEISTER 2006 wird!!!!
Melde dich an, um auf dieses Thema zu antworten.