zsc wär jano gange aber jetze.... sorry chasch ja nöd scheiss gc rüfe und den en tag später i de halle mit gc fans juble und den no e mannschaft unterstütze...
isch doch klar wänn fcz fan bisch muesch zsc fans sie.suscht passt das nöd zämme.
Puh, da bin ich nicht gleicher Meinung. Mich stört es nicht, wenn ein FCZler noch ZSC-Lions-Fan ist. Aber zu behaupten, dass man als FCZler zwingend für die offizielle GC-Hockey-Sektion sein muss, ist nun doch etwas gar gewagt...
Gruss Flo
isch doch klar wänn fcz fan bisch muesch zsc fans sie.suscht passt das nöd zämme.
Puh, da bin ich nicht gleicher Meinung. Mich stört es nicht, wenn ein FCZler noch ZSC-Lions-Fan ist. Aber zu behaupten, dass man als FCZler zwingend für die offizielle GC-Hockey-Sektion sein muss, ist nun doch etwas gar gewagt...
D A N K E FLO...Zitat des Wochenendes......
Gruss Flo
Mein Herz schlägt für den EVZ!!!!! Obwohl sie jetz im Moment nicht so gut sind. Aber jetzt wird das Feld von hinten aufgeräumt!!!!
EVZ SCHWEIZER MEISTER!!!!!!
ja scho no blöd für dich. ich säg der dänn im final wieviel de zsc am güne isch.chasch ja vor em stadion(ZSC-Lions Platz) warte und scho mal die neu tafle uf hänke