Uusverchauf bi de Scheiss-Hoppers!!!

5 Antworten · 1'228 Aufrufe · Seite 1 von 1
SchreihalsMitglied
20.01.2003, 15:44 · #1
Tja, de verhassti Gleis-Nachbar hät offebar au Uusverchauf... Schiint also würkli nöd so roosig zlaufe bim versnobte Club!!! Anders isch es ja würkli nöd z erchläre, dass sie de Captain und de wichtigscht Spiler (Cabanas) zmitzt i de Saison wänd zieh lah und irgend en alte Argentinier us em Huet ziehnd... (Tosh McKinley laht grüesse!) Hoffemer, dass die nöd gliich no de Meischtertitel holed, dass de Bebbis no Pünkt abzoge werdet (nach wiitere Vorkommnis); dänn werdemer ja doch no Meischter : )) gruFCZ!!!!
CélinaMitglied
20.01.2003, 15:53 · #2
Das Ganze sollte uns eigentlich freuen!!! DENN, wir haben zwar einige Punkte Abstand zu GCN, doch es sind nicht alle Welten. Gehen wichtige Spieler von GCN weg und kommen nicht soo starke Spieler, haben wir durchaus die Chance, unsere Stadtrivalen zu überholen!!! Also, nur positiv denken und vielleicht zieht es ja auch noch Spieler wie Nunez weg!!!
floMitglied
20.01.2003, 16:15 · #3
Gehen wichtige Spieler von GCN weg und kommen nicht soo starke Spieler, haben wir durchaus die Chance, unsere Stadtrivalen zu überholen!!! Seit wann liegt Niederhasli in der Stadt? Zürcher sind nur wir! Flo
CélinaMitglied
20.01.2003, 16:17 · #4
Gehen wichtige Spieler von GCN weg und kommen nicht soo starke Spieler, haben wir durchaus die Chance, unsere Stadtrivalen zu überholen!!! Seit wann liegt Niederhasli in der Stadt? Zürcher sind nur wir! Flo Ja, okey, da häsch ganz klar rächt. Also ich formuliere i dem Fall de Satz folgendermasse: Gehen wichtige Spieler von GCN weg und kommen nicht soo starke Spieler, haben wir durchaus die Chance, unsere ärgsten und gehassten Feind zu überholen! Bisch jetzt zfride? :-) Grüessli
floMitglied
20.01.2003, 16:20 · #5
Bisch jetzt zfride? :-) Grüessli Ja, merci vill Mal fürd Korrektur! :D Kantonsrival gaht übrigens au, denn so gern ich das au ändere würd - ich mues akzeptiere, dass Niederhasli i öisem Kanton liit. ;) Gruess Flo
C.D.M.Mitglied
20.01.2003, 20:09 · #6
und vielleicht kommt es in der ersten runde zum schocker... gcn-FCZ...!! wäre geil!!
Melde dich an, um auf dieses Thema zu antworten.