Zum Schwiizerspiel!!!

8 Antworten · 3'207 Aufrufe · Seite 1 von 1
Stolzer ZürcherMitglied
16.10.2002, 20:35 · #1
Sensationell 2:1 gäge Irland, was wämmer scho meh, eifach geil!! zude leischtig vode spieler chamer gar nüt kritisiere, alli händ alles gäh, würd mal säge meh als 100%!!! vorallem sehr guet gfalle het mer de Cabanas:) de Magnin und de M.Yakin (voralem im Kopfballduel). Doch nach 80min het eigentli alles usgseh wiäs so es typisches Schwiizerspiel, gueti chance aber leider wieder numä es unentschiede!!! Doch zum Glück isches nöd so worde, dankem Celestini undeme guete kämpferische Schwiizerteam hämmer de Match schlussändlich no für euis chöne entscheide!!! Vo mir us gseh isch de Sieg meh als verdient gsi!!! So chas sicher witer gah mite Schwiizernationalmannschaft!!!!!!!! HOPP SCHWIIZ
Stolzer ZürcherMitglied
16.10.2002, 20:55 · #2
ja de Haas het mer au nöd so guet gfalle, wobi was sölls mir händ 3 pünkt und das isch ja s'wichtigschte!!! Die EM kann ruhig kommen, wir sind bereit:)!!!!!
OuimetMitglied
16.10.2002, 21:27 · #3
finds nur scheisse das mer gäg albanie verlore händ .hoffentli sind das nöd die pünkt wo eus für d'en fehläd so wie gäg aserbaitschan däzue chan ih nume säge peinlich peinlich!
JerkovicMitglied
16.10.2002, 21:40 · #4
finds nur scheisse das mer gäg albanie verlore händ .hoffentli sind das nöd die pünkt wo eus für d'en fehläd so wie gäg aserbaitschan däzue chan ih nume säge peinlich peinlich! Verlore??? Unentschiede!!! Peinlich peinlich ;-)
Stolzer ZürcherMitglied
16.10.2002, 21:41 · #5
finds nur scheisse das mer gäg albanie verlore händ .hoffentli sind das nöd die pünkt wo eus für d'en fehläd so wie gäg aserbaitschan däzue chan ih nume säge peinlich peinlich! was mir händ gäg albanie verlore?!hani gar nöd gewüsst han gmeint mir händ es unetschiede gmacht:)!! sind si en chli Turnher in sache mischt verzelle:))?!!!!!
OuimetMitglied
16.10.2002, 21:42 · #6
ja weisch ich bin ebä scho müed isch en hertä tag gsi.ich has nöd so schön wie du
JerkovicMitglied
16.10.2002, 21:45 · #7
ja weisch ich bin ebä scho müed isch en hertä tag gsi.ich has nöd so schön wie du dänn würd i dringend go ligge!
Stolzer ZürcherMitglied
16.10.2002, 21:48 · #8
ja weisch ich bin ebä scho müed isch en hertä tag gsi.ich has nöd so schön wie du grausam härt am 12i ufstah dihei si vorem pc den chli go minigölfle am abig go tschuttä und nacher no tv luegä!! gseht scho chli härt us:)!! aber ich muen ja nüt säge:)!
OuimetMitglied
16.10.2002, 22:14 · #9
weisch du gsehsch das gar nöd wo ich mache ich bin ebä so en arbeiter wie de hellinga die anderäö erntäd vo mir
Melde dich an, um auf dieses Thema zu antworten.