Zürcher Posting im Thuner Forum

5 Antworten · 1'315 Aufrufe · Seite 1 von 1
Dieter
Mitglied
19.05.2003, 12:44 · #1
Wollte mich nach den gestrigen Vorkommnisse mal auf dem Thuner Forum nach derer Sicht erkundigen. Doch nicht die Thuner, welche teils sehr differenzierte Beiträge schrieben, sondern ein Zürcher Posting liess mir die Haare zu Berge stehen: hoi zämä, zerscht mal ich bin zwar fcz-fan (scho sitt ich laufe chan) und wohne au in züri, ABER ich lah mi ned i die glich schublade stecke wie üsi chline goofe, wo a) kei ahnig händ, was fcz bedütet; b) sich als hools usgänd; und c) nur go schlegle wänd und nur gäg schwächeri gönd!! nur mal sovill zum afang. also, ich bin leider ned z thun gsi (han müesse schaffe) aber wasi da so ghöre das gitt mir rächt z dänke. ich bi mich zwar einiges gwöhnt, vo üsne "fans" (sorry, das sind KEI fans, die wänd eifach em verein schade und fühled sich geil, wänns ander vermöble chönd, huere chindsgi) ich han vu däne schlegereie mehrheitlich ghört, einersiits vu thuner wo dert gsi si, vu zürcher und au vu unparteiische und all si sich einig gsi, dasses eifach unnötig gsi isch. es gitt überall so tuble und ire grosse stadt wie züri, sowieso! (leider) aber die hools, wo ihr ahsprächend, chömed meischtens vom kanton und mängisch ned emal meh das. und richtigi hools, ned so möchtegern hools (wie z thun gsi si) die händ nur schlegereie gäge glich starchi und 1gäg1 (sölleds vu mir us, wänns mich in rueh lönd und au alli andere unschuldige, wo wägem sport gönd) ja, aber bevori mi i däm thema verlüre, hani eifach no welle säge, es sind ned all zürcher eso... smile Arschkriecherei hoch drei... von einer Person, welche nicht vor Ort war und Ihr Wissen über die Vorfälle auf Berichte von "Unparteischen" stützt. Aussagen wie "chömed meischtens vom kanton" und "kei ahnig händ, was fcz bedütet" disqualifizieren den Autor und stempeln Ihn/Sie als nichtswissendes Grossmaul ab... Das heisst nicht, dass ich diese Aktion verteidige, doch jemand der nicht vor Ort war, soll nicht gross den "guten Menschen" auf anderen Foren markieren...
King
Mitglied
19.05.2003, 12:53 · #2
na ja ER oder SIE ist veilleicht gerade in der RS in Thun oder hat einen Freund dort, den sie oder sich selbest von revanchen-fights schützen möchte ggggg kommen vom Kanton.... AHA gibt es jetzt im Letzi eine Ausweiskontrolle, dass man in die Südkurve kann? hey sorry wohnsch nöd i de stadt muesch uf tribüne!
Stu
Mitglied
19.05.2003, 13:15 · #3
peinlich, peinlich liebe jea!!!! finde beides etwa gleich peinlich. Oder soll ich sagen lächerlich. Eine so tolle Unterstützung wärend des Spiels wird durch ein paar Idioten zunichte gemacht. Und das Geschleime von Jea ändert das auch nicht.
Jea
Mitglied
19.05.2003, 13:31 · #4
TAMMI NAMAL!! das hätt gar nünt mit schlimereie z tue!! aber unter anderem känni es paar us thun, und au dä fründ vu dä muetter isch am match gsi, usserdem känni es paar richtigi hools, wo sicher ned vu dä stadt sind. und ich han eigentli kei bock zum mich z verteidige, wil ihr händ wohl dä bitrag keis bitzli verstande!!! es isch drum gange, dass mer ned all in gliche topf inerüehrt! ich bin grad zimli enttosche, dass ihr mich eifach als öppis abstämpflet, woni ned bin... eigentli schad, vu wäge meinigsfreiheit, toleranz und verständnis. ich han das, woni han müesse mitbecho, hani mitbecho. aber da ihr mich ja sowieso immer falsch verstönd... naja, lömer das. find das schön, wie ihr da über mich abeläschteret..... find das zimli feig... aber ebe. lömers. ihr si ja die makkelose, und die wo immer dä härt usehänket... sorry, die aktion in thun isch absolut beschisse gsi, und wänner das no geil finde, egal ober/obs provoziert worde sind od. ned, und an dieter, sorry, bisch wohl zmitzt drin gsi, od. was isch los? ich han weder öpper ahgriffe, no öpper abeputzt, no hani mi igschleimt... wänni mi ischleime hett welle, wasi absolut ned nötig han, dänn hetti anderscht gschriebe, so im sinn "in entschuldige mich für die lüt, und ich find dä fc thun cool und sie heged geili fans" aber sicher ned eso!! usserdem findis schad, dass ihr mich so ischätzet... aber was sölls. habe fertig!
Jea
Mitglied
19.05.2003, 13:38 · #5
machi au nümm... endgültig
Mitglied
19.05.2003, 19:23 · #6
TAMMI NAMAL!! ihr händ wohl dä bitrag keis bitzli verstande!!! Schreib nächstes Mal deutsch. Das hilft. mit freundlichem Gruss #10
Melde dich an, um auf dieses Thema zu antworten.