zukunft.... neues stadion... fusion?

34 Antworten · 9'065 Aufrufe · Seite 1 von 2
flöru
Mitglied
17.10.2002, 16:19 · #1
Ich zitiere de Marco Osterwalder vom gcz.ch-forum: "...Ein Zürcher Klub von internationalem Format, das wäre es doch! Ich bin mir bewusst, dass noch einige Leute über ihren eigenen Schatten springen müssten, um diese Idee zu akzeptieren, jedoch denke ich, dass eine Fusion zwischen GC und dem FCZ das einzige Richtige für eine grosse Fussballbegeisterung und für einen erfolgreichen und auch in finanzieller Hinsicht positiven Spitzenfussball in Zürich wäre. Euch stockt der Atem – keine Sorge, nach einer Saison wäre alles vergessen und alle Zürcher würden sich gemeinsam im ausverkauften Stadion Zürich über den ersten Meistertitel des „FC Grasshopper Zürich“ und über die anschliessende UEFA Champions League Qualifikation freuen...."
grischuna
Mitglied
17.10.2002, 16:37 · #2
FUSION mit em Pack? NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SINI paar Lüt chönd vilicht über ihre Schatte springe (oder vo mier us au über e Klippe) für WAHRE FANS isch es eifach nume s`Graue!! Und usserdem wüd ich niemals de Name "G/!"%+ç/&s" im Schriftzug aktzeptiere!!!!!!!!
Zurigo
Mitglied
17.10.2002, 16:55 · #3
Ich zitiere de Marco Osterwalder vom gcz.ch-forum: "...Ein Zürcher Klub von internationalem Format, das wäre es doch! Ich bin mir bewusst, dass noch einige Leute über ihren eigenen Schatten springen müssten, um diese Idee zu akzeptieren, jedoch denke ich, dass eine Fusion zwischen GC und dem FCZ das einzige Richtige für eine grosse Fussballbegeisterung und für einen erfolgreichen und auch in finanzieller Hinsicht positiven Spitzenfussball in Zürich wäre. Euch stockt der Atem – keine Sorge, nach einer Saison wäre alles vergessen und alle Zürcher würden sich gemeinsam im ausverkauften Stadion Zürich über den ersten Meistertitel des „FC Grasshopper Zürich“ und über die anschliessende UEFA Champions League Qualifikation freuen...." Da kommt mir die Kotze hoch! Was labert dieser sch.... Hopper für Zeug! Eine solche Aussage kann ja nur von einem Insekten Fan kommen!
Célina
Mitglied
17.10.2002, 16:58 · #4
Sali zämä Ich han scho noimed anderscht mini Meinig über ä Fusion müesse verträtte. Ich find das gstört. Jede wo au nur ein Gedanke an ä Fusion hät, isch kein richtige Fan! Wie cha mer so öpis nur sägä? Ich reg mich so uf. Ich han ja nur scho öpis gägä äs gmeinsams Stadion und denn chunt e so en Gstörte und wot eus und s'Pack zämä tue. Händ ier gläsä wie de Club denn heisse söt? Genau so wie GC bis jetzt heisst. Dänn chan er ja grad schribe, dass er dä FCZ wot uflöse und nur no ein Zürcher Club git. Dä Trottel söll zerscht e mal e chli überlege was er schribt. Zum Glück sind fascht alli GC-Fans au nöd für e sone Fusion!!! En Gruess vonere gnervte Célina
Döner mit scharf?
Mitglied
17.10.2002, 17:45 · #5
Erzähl doch keinen Scheiss. Seit wann gibts dann Grasshopper Club Zürich???
Lovis
Mitglied
17.10.2002, 17:58 · #6
ich kenne nur den grasshopper club basel :-) aber bei den insekten sind sie wesentlich weniger einer fusion abgeneigt als wir. aber ich sage euch, das neue stadion ist nicht unser untergang sondern der der insekten. glaubt ihr wirklich die 3 geldsäcke wollen weiter einen betrieb mit jährlich 15 mio verlust unterhalten, wenn sie es im neuen stadion nicht in die cl geschaft haben. gruFCZ drepuS
Aglaia
Mitglied
17.10.2002, 20:28 · #7
Ja ich glaube das chönt de gc fans so passe nachere saison hettet die das sicher vergesse so treu wie die sind :-) Enere Fusion würd glaub niemals en FCZ Fans zuestimme ! Oder ???!!!!!
Zurigo
Mitglied
17.10.2002, 21:05 · #8
Enere Fusion würd glaub niemals en FCZ Fans zuestimme ! Oder ???!!!!! Sicher wär ich für e Fusion! Du weisch zämä simmer starch! :-)))))) Ne reinster Bullshit! Chappächäääs!!! Eine Fusion wäre das Schlimmste was passieren könnte! Ich finde lieber, dass das neue Stadion mal gebaut werden muss! In Basel haben sie bereits ein neues Eishockeystadion auf die Beine gestellt!
bannon
Mitglied
17.10.2002, 21:07 · #9
NUR ÜBER MEINE LEICHE! Fusion isch gar keis Thema! Alli Insekte sölled verrecke!!!
realtiger
Mitglied
17.10.2002, 21:57 · #10
eine fusion kommt für mich nicht in frage. wenn es soweit ist und wir es nicht verhindern können, dann gibt es für mich keinen ch-mannschaft mehr. vielleicht gehe ich noch altstetten schauen. aber eher nach münchen den tsv zu unterstützen. dass neue stadion ist ja auch noch nicht gebaut. ich werde ein überzeugtes nein in die urne werfen bei der volksabstimmung. und wenn die uefa sich gegen die europameisterschaft in oesterreich/schweiz entscheidet wird es nie zu einem stadion in dieser grössenordnung kommen
Stolzer Zürcher
Mitglied
17.10.2002, 22:00 · #11
bin au gspannt wenn das stadion mal boue wird, will diä diskutiered diä ganz ziit als mal handle und öpis uf bei stelle!! bi basel gaht das eifach alles 1000mal schneller, mitem Fussball und au mitem Ishockeystadion und mir Zürcher bruched da mehreri Jahre bis mal ahgfange wird!!! Bim ZSC wird au immer gschnurrt aber ebä ahgfange händs nonig!! Isch mal ziit für e Aktion wiä basel das macht:)))!
Ouimet
Mitglied
17.10.2002, 23:06 · #12
gäll den machädts der vorfreud.defür bouets s'stadion erscht ih 10 jahre.ich halt so öbis nöd us
Stolzer Zürcher
Mitglied
17.10.2002, 23:26 · #13
genau muesch luegä FCZ und GCN stadion das statt ih 10 jahr nonig mal!!!
Ouimet
Mitglied
17.10.2002, 23:38 · #14
hoffäntli sind dänn d'bilett nöd so tüür .sie sind ja scho jetzt huäre tüür und das ih somänä stadion isch aso schlimm.
Stolzer Zürcher
Mitglied
17.10.2002, 23:40 · #15
meh muesss halt au nöd sitzplätz neh sondern stehplätz, aber so viel ich weiss planed diä ja es stadion ohni stehplätz und den wird also es bilet schono rächt tür!!!
Ouimet
Mitglied
17.10.2002, 23:43 · #16
dänn gang ih aber nöd äh so viel an än match.ich gah zwar jetzt scho nöd so viel aber dänn müend bilett scho es geburigschänk sie
Stolzer Zürcher
Mitglied
17.10.2002, 23:46 · #17
den bisch kein richtige fan meh:)) nei sicher nöd!!!! ja ebä drum sind mir alli ja für stehplätz wiä au basel und diä meischte vereine!!! und du bisch ja im hockey nöd für stehplätz, hettemer ide halle stehplätz wär stimmig besser und bilet wäred billiger!!!
Ouimet
Mitglied
17.10.2002, 23:47 · #18
ja es chönd ja all stah wer hät gseit sie müänd hockä.unnummeriert find ih au de grössch schissdräck hoffentli macheds das nüm im neuä stadion.
Stolzer Zürcher
Mitglied
17.10.2002, 23:49 · #19
wenn den stahsch het de hinder dir e dummi schnurre!!!
Ouimet
Mitglied
18.10.2002, 00:00 · #20
ja und jetzt.wänn er äh dummi hät dänn isch es eh än alte sack.de chan der scho nüt mache
Melde dich an, um auf dieses Thema zu antworten.