Was geschieht mit Urs Fischer?

36 Antworten · 11'019 Aufrufe · Seite 2 von 2
Mc Stouny
Mitglied
11.10.2002, 13:31 · #21
Genau. Und de Erfolg git au em Bregy rächt. Oder mag sich öper erinnere, wänn mir sletscht mal 7 Runde vor Schluss vo de Quali 4. gsi sind? Also gebt dem Bregy doch etwas mehr Kredit. Ich geniesse den ruhigen Herbst in vollen Zügen... Ok Bregy hat gute arbeit geleistet :-) Eigentlich habt ihr ja recht was der sportlichen erfolg betrifft, also gut klappe zu mc stouny Wo bleibt die unterstützung von flöru ????????
Al Bundy
Mitglied
11.10.2002, 13:34 · #22
es git für alles immer öpper/öppis bessers... vo dem her muess me amigs mit dem zfriede si vo me het und wo vorallem au finanzierbar isch..
Mc Stouny
Mitglied
11.10.2002, 13:37 · #23
es git für alles immer öpper/öppis bessers... vo dem her muess me amigs mit dem zfriede si vo me het und wo vorallem au finanzierbar isch.. Richtig siehe AL Bundy :-) Ich hoffe das eines Tages Urs Fischer an der Seitenlinie steht. Gruss mc stouny
Al Bundy
Mitglied
11.10.2002, 15:09 · #24
ich hoff, dass dr Urs Fischer e bessere Abgang bechunnt, als bi uns dr Massimo Ceccaroni. Solchi Spieler wie dr Massimo, Fischer , Maldini oder vorher dr Baresi sind Mangelare, es git doch fast keini Spieler meh, wo die ganzi Karriere bim gliche Verein spiele. Und genau das macht für mich dr Fuessball menschlich. Hützutags regiert doch nur no s'Gäld, zahlt dä Verein meh, gang ich dorthin, zahl dä me, gang ich dört ane...Darum wünsch ich, obwohl ich Basel Fan bin, dass dr Fischer no es bitz für e FCZ schuttet und spöter emol e würdige Abgang wird becho.
Célina
Mitglied
11.10.2002, 15:13 · #25
Ich han bim Fredi au ghofft, dass er en super Abgang überchunt, doch us dem isch leider nöd vill worde. Ok, dä Fischer het scho meh für de FCZ gleischtet, aber dä Chassot isch Publikumsliebling gsi und hät eus sicher au vill bracht! Aber hoffenmer bim Fischer wirds besser! Célina
Al Bundy
Mitglied
11.10.2002, 15:19 · #26
jep, normalerwies sött meh jo us Fehler lerne....:-):-) aber ebe, was zählt scho, ob eine immer volle Ysatz für e Verein gä het??
Mc Stouny
Mitglied
11.10.2002, 15:26 · #27
jep, normalerwies sött meh jo us Fehler lerne....:-):-) aber ebe, was zählt scho, ob eine immer volle Ysatz für e Verein gä het?? Ich glaube fürd fäns bedütet das scho no viel,aber leider nöd für vereinsleitig.Das mit em cecca hani au nöd ganz chöne verstoh. greez mc stouny
Al Bundy
Mitglied
11.10.2002, 16:35 · #28
im Prinzip sött dr Verein jo sonige Spieler dankbar si, schliesslich weiss dr Verein jo genau was sie an solche treue Spieler hän, die au Knoche ane hebe, wenns im Verein mol nit so guet lauft. Und gebau das macht se denn doch so beliebt bi de Fans.
flöru
Mitglied
12.10.2002, 06:11 · #29
es isch ja scho schön und guet aber irgendwie isch es scho geil wenn mer bis zu de letschte rundi muess bange :D
yellow
Mitglied
12.10.2002, 07:53 · #30
Aber nur bei einem Happy-End! Sonst konnte es einem die Adventszeit schon stark vermiesen. Nein, nein, ich bin mehr als froh, wenn wir uns zur Abwechslung einmal frühzeitig für die Finalrunde qualifizieren können. Zudem wird dann der Punkterückstand in der Finalrunde nicht so gross sein.
Mc Stouny
Mitglied
14.10.2002, 09:01 · #31
Genau,geniessen wir für einmal denn Moment.Wer weiss wie oft es noch solch Momente gibt.
C.D.M.
Mitglied
14.10.2002, 09:15 · #32
de fischer es fcz urgestein und ihm würd ich nach sim abschluss vo sinere laufbahn e karriere bim fcz abüte...entweder als spielermanager, oder als trainer vo de zweite mannschaft oder als assistenztrainer vom eis!! FISCHER gehört zum FCZ FCZ YOU'LL NEVER WALK ALONE ULTRAS ZH
Mc Stouny
Mitglied
14.10.2002, 10:08 · #33
de fischer es fcz urgestein und ihm würd ich nach sim abschluss vo sinere laufbahn e karriere bim fcz abüte...entweder als spielermanager, oder als trainer vo de zweite mannschaft oder als assistenztrainer vom eis!! FISCHER gehört zum FCZ FCZ YOU'LL NEVER WALK ALONE ULTRAS ZH Salut Ultras ZH Das würde ich mir auch wünschen, hoffe Fischer macht sein Trainerdiplom
Florian
Mitglied
15.10.2002, 19:55 · #34
es isch ja scho schön und guet aber irgendwie isch es scho geil wenn mer bis zu de letschte rundi muess bange :D Ja und letscht Saison häsch au gseit, dir wär fascht lieber dä FCZ wär i dä Uf-/Abschtiegsrundi, wälls dänn spannender wär. Also mängisch häsch eifach än Flick ab, au wänn suscht no ganz än erträgliche bisch! ;) Gruess Florian
Sascha
Mitglied
16.10.2002, 15:16 · #35
..er ist weder erträglich noch normal....:-)...hmm.....Zukunft Fischer beschfäftigt mich auch stärker als ich mir selber eingestehen will...wenn er geht, geht eine Stück FCZ mit ihm....werde ihn mal in einer guten Minute anhauen und nach seinen Zukunftsplänen betr. Trainerdiplom anhauen.....wenn es Euch auch interessiert, kann ich das hier ja "posten"...
Mc Stouny
Mitglied
17.10.2002, 06:07 · #36
..er ist weder erträglich noch normal....:-)...hmm.....Zukunft Fischer beschfäftigt mich auch stärker als ich mir selber eingestehen will...wenn er geht, geht eine Stück FCZ mit ihm....werde ihn mal in einer guten Minute anhauen und nach seinen Zukunftsplänen betr. Trainerdiplom anhauen.....wenn es Euch auch interessiert, kann ich das hier ja "posten"... Salut Sascha Das wäre ganz geil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
flöru
Mitglied
17.10.2002, 07:35 · #37
es isch ja scho schön und guet aber irgendwie isch es scho geil wenn mer bis zu de letschte rundi muess bange :D Ja und letscht Saison häsch au gseit, dir wär fascht lieber dä FCZ wär i dä Uf-/Abschtiegsrundi, wälls dänn spannender wär. Also mängisch häsch eifach än Flick ab, au wänn suscht no ganz än erträgliche bisch! ;) Gruess Florian ma sicher scho, wennd chli bange muesch sind viel me emotione im Spiel und am schluss isch d Freud VIEL grösser :D
Melde dich an, um auf dieses Thema zu antworten.