warum redet niemand von guerrero?

3 Antworten · 1'037 Aufrufe · Seite 1 von 1
Baygon
Mitglied
01.11.2002, 22:34 · #1
ich meine, der steht einen meter vor dem leeren tor und bucht nicht!! warum bregy ihn (und auch er selbst sich) für einen stürmer haltet, ist mir ein rätsel. als offensiver mittelfeldspieler kann ich ihn mir gut vorstellen, allerdings verspreche ich mir da mehr von bastida.
bannon
Mitglied
01.11.2002, 23:17 · #2
er isch geil gsii & hätt kämpft. er führt uns zusammen mit quentin in die champions league!! g
Célina
Mitglied
02.11.2002, 08:04 · #3
ich meine, der steht einen meter vor dem leeren tor und bucht nicht!! warum bregy ihn (und auch er selbst sich) für einen stürmer haltet, ist mir ein rätsel. als offensiver mittelfeldspieler kann ich ihn mir gut vorstellen, allerdings verspreche ich mir da mehr von bastida. Also jetzt muess ich mich langsam zu Wort melde! Was de Bregy au macht, gwüssi da ine sind nie zfride. Wie mier gspilt händ, isch sicher au abhängig vo de Motivation vom Bregy! Und das ischihm ja anschinend glunge! Jetzt fanged ier scho wieder motze vo wäge uswächslige! Ich muess eu eis säge! Dä Bregy isch Trainer. Er hät ahnig vo Fuessball und weiss au i welärä Positio wer muesss spile. Klar gits mängisch e chli falschi I und Uswächslige, aber ja nu! Ich bin froh gsi, wo ich vo sinere Uswächsli ghört han! Han dänkt jetzt seged alli mal zfride, aber nei! Höred uf immer de Fehler bim Bregy z'sueche! Er isch au nur en Mensch und chan Fehler mache. Langsam han ich aber s'Gfühl, alles was er macht isch für eu falsch!!! Ich wot niemerd beleidige, nur das ier das wüssed, das isch nur mini Meinig!!! Célina
Sascha
Mitglied
02.11.2002, 09:09 · #4
...gestern hat er nichts falsch gemacht (bis auf den ewigen Psycho Terror mit Oenen).......die Auswechslungen waren okay - !
Melde dich an, um auf dieses Thema zu antworten.