Und noch ein paar Fotos und Movies.

4 Antworten · 1'417 Aufrufe · Seite 1 von 1
chko
Mitglied
06.04.2003, 19:46 · #1
FC Züri Ole!!! Huärä geils Spiel gsi! Leider chli ä entüschends Resultat. Aber ich glaub uf duä Leischtig laat sich ufbauä. Miär blibäd ja immer optimistisch, nöd war. Bilder und Movies finded er uf: http://www.efzezet.ch Viel Spass damit... Freu mi scho uf dä nächscht Match! FCZ macht heiter!!! Schönä Abig
drumsticks
Mitglied
06.04.2003, 20:02 · #2
Ja find ich au , es guets Spiel mit de nötige Dramatik und spannig. kompliment an www.efzezet.ch-Macher für sini Fanpage, . Geili Videos..... Tami de Alleingang vom Keita, er heti nur links verbi ziä müesse, aber ebe....., merci CHKO, für d Videos, has nämli im TV verpasst gha. Fazit; geiles Spiel, geile kreative Zürifans, ein FCZ der Fussball gespielt hat. unnd ein exzellenter König. auf ein nächstes......... habe fertig Drumsticker
yellow
Mitglied
06.04.2003, 20:05 · #3
Tami de Alleingang vom Keita, er heti nur links verbi ziä müesse, aber ebe....., Drumsticker Sorry, aber ich finde da hätte Pancho seinen Kopfball -freistehend aus knapp 5 Metern- noch viel eher verwerten müssen.
drumsticks
Mitglied
06.04.2003, 20:20 · #4
Tami de Alleingang vom Keita, er heti nur links verbi ziä müesse, aber ebe....., Drumsticker ja da hesch au recht yellow, so öppis ähnlichs hani doch scho im Georgien-Schweiz Spiel gseh....
cartman aka. Mr.CHOCO
Mitglied
06.04.2003, 21:25 · #5
en lob wär geiler gsi und au eifacher
Melde dich an, um auf dieses Thema zu antworten.