Thun vs FCZ kleine negative Bemerkung

10 Antworten · 3'756 Aufrufe · Seite 1 von 1
drumsticks
Mitglied
18.05.2003, 20:44 · #1
Hallo Fans, zuerst einmal ...... geil das mers no gschaft händ...., Ich bi i de 1te Halbziit no uf de Tribüne gsi, ha aber den id Fankurve gwächslet, det hetsmer den vil besser gfalle. Ha aber wider müesse feschstelle das am Schluss wider Fans git und das imene sehr junge alter , wo extrem gwaltbereit sind, obwohl mir ja gwunne händ. Was söll das? das isch Scheisse.......trotzdem FCZ für Fans mit Hirn....... und jetzt äntli en Sieg gäges Insektepack!!!!
chko
Mitglied
18.05.2003, 20:50 · #2
Meine Worte!
Fige
Mitglied
18.05.2003, 21:00 · #3
Meine auch!
Philippescu
Admin
18.05.2003, 21:00 · #4
meine erst recht!
test
Stu
Mitglied
18.05.2003, 21:03 · #5
und meine erst. Und das nach dem tollen Support davor. Einfach schade.
noname
Mitglied
19.05.2003, 01:09 · #6
Was söll das? sie sind ebe provoziert worde - (sonen goof hät wahrschinlich ame glace gsuggelet und das hät so usgseh als öb er wett säge "lutsch mer eis") und da muess mer sich dänn scho wehre! ah no öppis: wart mal dä mittwuch ab... da langet scho 1 hopper im letzi und mer fühlt sich provoziert. die hueresöhn, was mached die i eusem stadion?! musch doch au igseh oder? gaht ja würkli nöd dass die uf dä letzigrund chömed gopferdammi nomal! in diesem sinne: pro gegnerischefanfreiefussballspiele
Dieter
Mitglied
19.05.2003, 06:43 · #7
Was söll das? sie sind ebe provoziert worde - (sonen goof hät wahrschinlich ame glace gsuggelet und das hät so usgseh als öb er wett säge "lutsch mer eis") und da muess mer sich dänn scho wehre! ah no öppis: wart mal dä mittwuch ab... da langet scho 1 hopper im letzi und mer fühlt sich provoziert. die hueresöhn, was mached die i eusem stadion?! musch doch au igseh oder? gaht ja würkli nöd dass die uf dä letzigrund chömed gopferdammi nomal! in diesem sinne: pro gegnerischefanfreiefussballspiele läck bisch du en luschtige...
Agent Smith
Mitglied
19.05.2003, 06:52 · #8
Ich sage nur soviel dazu.Es sind meistens unsere möchte gern Ultras oder Hools,immer sind sie zur stelle bei schwachen gegnerischen fans.bei ander wie basel sind sie nicht da,oder versuchen sich aus sicherer deckung!!!!!! Fazit¨ Sehr schwach.Nur gegen schwächere fans !!!
drumsticks
Mitglied
19.05.2003, 15:40 · #9
das sind genau diä oberdoofe siäche, wo mer aber grad gar nöd bruchet im Letzi oder besser gseit überall. "Was macht en Hopper bi eus im Letzi, gopfertami" du bisch ächt en primitive Siäch. Blieb eifach dihei, und schla din TV kaputt kotz....ähhh
flo
Mitglied
19.05.2003, 17:02 · #10
das sind genau diä oberdoofe siäche, wo mer aber grad gar nöd bruchet im Letzi oder besser gseit überall. "Was macht en Hopper bi eus im Letzi, gopfertami" du bisch ächt en primitive Siäch. Blieb eifach dihei, und schla din TV kaputt kotz....ähhh Nur keine Panik: noname hat seinen Beitrag ironisch gemeint.
drumsticks
Mitglied
19.05.2003, 17:09 · #11
das sind genau diä oberdoofe siäche, wo mer aber grad gar nöd bruchet im Letzi oder besser gseit überall. "Was macht en Hopper bi eus im Letzi, gopfertami" du bisch ächt en primitive Siäch. Blieb eifach dihei, und schla din TV kaputt kotz....ähhh Nur keine Panik: noname hat seinen Beitrag ironisch gemeint. SORRY noname, wenn ich das falsch interpretiert han bi immer no gschockt vo dere Reaktion in Thun _________________________ FCZ brucht Fans mit Hirn
Melde dich an, um auf dieses Thema zu antworten.