who cares?
Ziemlich vieli, nimm ich mal a, dänn äs isch nöd jede so uf Fuessball fixiert wie du. Isch ja au schön z'wüsse, wer in Ungarn und Island Tabelleführer isch, aber da lueg ich doch lieber no äs Skirenne mit Schwizer Beteiligung.... ;)
Gruess Florian
Ziemlich vieli, nimm ich mal a, dänn äs isch nöd jede so uf Fuessball fixiert wie du. Isch ja au schön z'wüsse, wer in Ungarn und Island Tabelleführer isch, aber da lueg ich doch lieber no äs Skirenne mit Schwizer Beteiligung.... ;)
Gruess Florian
Was interessiert es mich, ob ein Skifahrer zufällig innerhalb oder ausserhalb der Schweiz geboren wurde?
Da finde ich ungarischer Fussball tatsächlich hundert Mal interessanter... HAJRÁ MTK!
Gruss Flo
Jetzt muess ich au mal öpis sägä! Das isch da Smalltalk und da cha mer über alles rede. Wenn jetzt öper s'Inträssi het, mal über Ski fahre z'rde, denn sötti das keis Problem si. Es git Themene wo die eine meh interessiered als die andere. Ja und, denn söll mer das halt nöd läsä!!! Also lönd doch die über s'Ski fahre rede!!!
Ich hab nur gesagt, es denken nicht alle gleich, was ja ganz in Ordnung ist, nur bin ich der Meinung, dass man, wenn man sich nicht dafür interessiert nicht noch unsinnige Kommentare dazu abgeben muss...
Gruess Florian