s'problem vo oisem ach so gliebte FCZ isch...

3 Antworten · 1'426 Aufrufe · Seite 1 von 1
G@ngst@
Mitglied
28.10.2002, 09:46 · #1
dass sie schnell mal verchrampft werded. Mir isch scho i paarne spiel ufgfalle, dass wens nöd nach 20 minute scho 1:0 für ois staht das d'Jungs es mit höche bäll probiered immer und immer wieder. Irgendeinisch wirds ja klappe luted devise. ich finds echt brotlosi kunst was die da mached! ich hasse gc au, aber da mues mer dene es kompliment mache, au wens dene löd lauft, lönds nöd locker und spieled ihres spiel witer, ganz anders de Z! gepflegts passspiel isch für oisi manne es främdwort, bölle führe haue und basta! ich bin echt froh, dass mer die 26 pünkt hend, wäred die andere teams nur es bizzeli besser und glücklicher wäremer underem strich, denn de FCZ isch nöd würkli besser als i de andere saisons, leider!!! FCZ 4-ever trotz alledem...
Mc Stouny
Mitglied
28.10.2002, 14:51 · #2
wäred die andere teams nur es bizzeli besser und glücklicher wäremer underem strich, denn de FCZ isch nöd würkli besser als i de andere saisons, leider!!! Bravo, so sieht es leider aus.Da muss ich dir zustimmen. Gruss Mc Stouny
bannon
Mitglied
28.10.2002, 16:26 · #3
es isch scho schlimm. aber irgendwie chunt s'mer so vor, als wetted's gar nöd guet sii.... (?). immer wenn's lauft, spilled s'im nöchschte spiel scheisse. & immer wenn's füered mached's nöd s'nöchscht goal, sondern chömed eis über. zitter-zitter.
Stolzer Zürcher
Mitglied
28.10.2002, 19:36 · #4
dass sie schnell mal verchrampft werded. Mir isch scho i paarne spiel ufgfalle, dass wens nöd nach 20 minute scho 1:0 für ois staht das d'Jungs es mit höche bäll probiered immer und immer wieder. Irgendeinisch wirds ja klappe luted devise. ich finds echt brotlosi kunst was die da mached! ich hasse gc au, aber da mues mer dene es kompliment mache, au wens dene löd lauft, lönds nöd locker und spieled ihres spiel witer, ganz anders de Z! gepflegts passspiel isch für oisi manne es främdwort, bölle führe haue und basta! ich bin echt froh, dass mer die 26 pünkt hend, wäred die andere teams nur es bizzeli besser und glücklicher wäremer underem strich, denn de FCZ isch nöd würkli besser als i de andere saisons, leider!!! FCZ 4-ever trotz alledem... absolut dinere meinig!!!
Melde dich an, um auf dieses Thema zu antworten.