Protest gegen Bush an FCZ-Match?

12 Antworten · 3'039 Aufrufe · Seite 1 von 1
Habasch
Mitglied
06.03.2003, 09:44 · #1
Saleti zämä Han mich da aumal igloggt, im "neuä" , odär im Memmä-Forum, wiäs ja au liebevoll gnännt wird. Hät mi grad Wunder gna, öb irgendmal ä Protestaktion, sprich Transparent odär anders, als Zeichä vo dä FCZ-Fans gäg dä Bush und sini chriägärischä Plän plant sind? Wär doch geil, wämmär grad zB. im Derby, wos viel Lüt hett und grossi Beachtig hät, so öppis wür machä. Nur so nä Idee Freut mi neu au under dä Memmä zsi! Gruzzzz
C.D.M.
Mitglied
06.03.2003, 09:55 · #2
Saleti zämä Han mich da aumal igloggt, im "neuä" , odär im Memmä-Forum, wiäs ja au liebevoll gnännt wird. Gruzzzz wer erzählt dir so ein scheiss über das memmen forum?? ich glaube die anzahl user über 370 widerspiegeln das....desweiteren denk ich nicht, dass politik etwas an einem fussball match sprich am marsch über die geleise zu tun hat!!!
Boys-Reisen
Mitglied
06.03.2003, 09:59 · #3
Von unserer Seite aus wird nichts gemacht...Politik gehört auf die Strasse und nichts ins Stadion!
Habasch
Mitglied
06.03.2003, 10:02 · #4
ääh Sali! Hani dämfall än schlächtä Istand gmacht... Ja magsch rächt ha, hät vilicht würkli nüt verlorä amnä Fuässballmatch.. Finds eifach immer symphatisch so Aktionä für ä guäti Sach. Und bi so öppis wiä dä Irakchrieg chennt mär doch au ä Usnahm machä. Aber eh, ghört eigentli nid inäs Fuässballforum.. Dä Scheiss ghört? Das häsch ja sicher au scho gläsä, im altä Forum, aber das isch ja scheissegal.. Gruzzz
revilo
Mitglied
06.03.2003, 10:05 · #5
ja ja, die ewigen mitleser, die auch mal was lustiges sagen wollen... so ein schwachsinn, eine protestaktion im letzi. hoffe inständig, dass sich keiner zu einem solchen scheiss hinreissen lässt. finger weg vom letzi, ihr hoffnungslosen tagträumer!
Habasch
Mitglied
06.03.2003, 10:12 · #6
ja sorry sorry sorry. Dänn löschäds doch. Was isch da dra luschtig, wännscho ischs wiä du gseit häsch än Schwachsinn ok. Da wirdmär ja nett empfangä... Ich schäme mich Ok fertig Politik, freu mi uf dä Sunntig Gruzz
revilo
Mitglied
06.03.2003, 10:17 · #7
wie man in den wald ruft, so tönt es zurück... ja, bis sonntag.
Boys-Reisen
Mitglied
06.03.2003, 10:19 · #8
@Habasch:Wenn du Lust hast schreib mir doch ein Mail alfzh96@gmx.ch ! Gruss Boys-Reisen aka Alf
flo
Mitglied
06.03.2003, 11:09 · #9
@revilo: Sorry, aber bist du gerade auf Cola? Es gibt keinen Grund, auf ein völlig normales Posting von Habasch so aggressiv zu reagieren. @Habasch: Du brauchst dich nicht dafür zu entschuldigen, eine Meinung zu haben. (Und erst noch eine gute.) Gruss Flo
Dieter
Mitglied
06.03.2003, 11:28 · #10
@revilo: Sorry, aber bist du gerade auf Cola? Gruss Flo aprospos cola: Die Firma coca-cola sucht den Coke-light-Mann des Jahres... wär doch was für Dich, Revilo... http://www.cokelightmann.ch/
starman
Mitglied
06.03.2003, 12:18 · #11
@Habasch, mit dere Idee muesch warte uf es TV-Spiel. D'Schwiizer-Nati hät emol so öppis gmacht, glaube Frl. Sutter ;-) Aber ich denke sbringt e nüt.....leider! _______________________ Pst.....de Meischter-Pokal chunt uf Züri!
revilo
Mitglied
06.03.2003, 12:55 · #12
@ flo: nein, ich sitze gerade auf tina. @ dieter: danke für den tipp. so gut wie gewonnen.
zoff
Mitglied
06.03.2003, 19:42 · #13
also hier meine @-liste: @habasch stört mich nicht wenn es ein transpi gibt - aber no politics in the stadium please... auf der strasse natürlich schon @boys-reisen da haste wieder mal recht... gruzh an die eistee-front @dieter kenn da jemand den du auch kennst der da mitgemacht hat ;-)) @revilo waren nur 2 postings den ganzen tag ich schwörs auf den tu... äh curan hehe (der tu... is schwer okee) @solofcz hihi - de geilscht! aproz rulet... scheiss-dart hehe wen vergessen?
Melde dich an, um auf dieses Thema zu antworten.