Muff

19 Antworten · 4'520 Aufrufe · Seite 1 von 1
H.Ganz
Mitglied
20.06.2003, 06:35 · #1
Guten Morgen Um ein bisschen auf die Euphoriebremse zu drücken: Der Transfer ist noch nicht durch. Es muss noch eine Einigung mit dem FC Basel erzielt werden, damit der Transfer definitiv ist. Einen schönen Tag Heiner Ganz FCZ Marketing
chko
Mitglied
20.06.2003, 06:43 · #2
Guten Morgen Um ein bisschen auf die Euphoriebremse zu drücken: Der Transfer ist noch nicht durch. Es muss noch eine Einigung mit dem FC Basel erzielt werden, damit der Transfer definitiv ist. Einen schönen Tag Heiner Ganz FCZ Marketing Woher hät dänn dä Blick sini Infos???
Mahatma
Mitglied
20.06.2003, 06:45 · #3
Eine Frage ist ob Muff nur ausgeliehen wird (wie beim FCL) oder der FCZ ihn ganz verpflichtet.
Mido
Mitglied
20.06.2003, 07:00 · #4
ganz ganz ganz!!!! :-) das ist ein junges talent... ganz verpflichten!!
Socrates
Mitglied
20.06.2003, 07:15 · #5
ganz ganz ganz!!!! :-) das ist ein junges talent... ganz verpflichten!! am besten ausleihen mit einer Option zur definitiven Übernahme.... (s'Weggli und de Foifer)!
grandezurigo
Mitglied
20.06.2003, 07:18 · #6
wieso solche Euphorie um diesen Muff? hat in der Auf-Abstiegsrunde ein paar Tore geschossen...aber sonst? ist der A-tauglich? und überhaupt: der Name ist wirklich scheisse (wer kann schon ein lied singen, in dem Muff vorkommt?) lasst den in der Challenge League und holt David Sesa zurück!
Mido
Mitglied
20.06.2003, 07:22 · #7
SESA??? pffff... der hat überhaupt keine spielpraxis. wir haben keine zeit einen spieler noch "einspielen" zu müssen. muff ist eine gute wahl, egal wie sein name klingt. und: muff ist ganz sicher A-tauglich... you'll see...
seven
Mitglied
20.06.2003, 07:25 · #8
was keis lied.... mir vo de südkurve gönd viel is buff euse stürmer ja das isch de muff er schüsst diä saison alli goool mir sind scho alli voll.... lalalalala
Aglaia
Mitglied
20.06.2003, 07:27 · #9
grandezurigo: Vorallem sit wenn suecht mer dSpieler nachem Name us ? :-)
coolio
Mitglied
20.06.2003, 07:32 · #10
und überhaupt: der Name ist wirklich scheisse (wer kann schon ein lied singen, in dem Muff vorkommt?) LOL :-) wenn das dein hauptkriterium ist... sesa.. ja klar, kauft den ruhig.. bist wohl ein fachmann?
grandezurigo
Mitglied
20.06.2003, 07:33 · #11
mir vo de südkurve gönd viel is buff euse stürmer ja das isch de muff ok seven. 1-0 fü dich. aber ich glaub es git vil besseri CH-schtürmer als dä ufem märt. de rama, de sesa, de streller, de vonlanthen, de fredi. aber s gäilscht wär, wänn de Hotz de Nuñez no wür hole... de Muff hät so vil gol gschosse das sin klub agbschtige isch!
Nummer 7
Mitglied
20.06.2003, 07:47 · #12
mir vo de südkurve gönd viel is buff euse stürmer ja das isch de muff ok seven. 1-0 fü dich. aber ich glaub es git vil besseri CH-schtürmer als dä ufem märt. de rama, de sesa, de streller, de vonlanthen, de fredi. aber s gäilscht wär, wänn de Hotz de Nuñez no wür hole... de Muff hät so vil gol gschosse das sin klub agbschtige isch! also, erstens ist Volanthen nicht mehr zu haben, da er bereits einen Vertrag beim PSV Eindhoven unterschrieben hat. Diese Saison wird seine letzte für YB sein! Zweitens ist Muff noch sehr jung, was man von Sesa und Fredi nicht sagen kann, und ihm gehört somit auch die Zukunft. Und gegenüber Rama und Streller ziehe ich Muff eindeutig vor! Es hat im Übrigen überhaupt nicht an Muff gelegen, dass Luzern abgestiegen ist. Seine Tore hat er gemacht.... Kurzum: Ich bin überglücklich mit dem Transfer von Muff!!!
Mido
Mitglied
20.06.2003, 07:48 · #13
aber ich glaub es git vil besseri CH-schtürmer als dä ufem märt. de rama, de sesa, de streller, de vonlanthen, de fredi. aber s gäilscht wär, wänn de Hotz de Nuñez no wür hole... jaja grandezurigo, aber grad vill ziitig liesisch wohl nöd so oder? rama verhandelt mit dütsche clubs und würd eus sowieso e ganzi chischte choschte. dä streller git basel sicher nöd so billig weg... de wänds sälber p'halte. das mit em vonlanthen wär zwar min absolute wunschtraum, doch dä gaht zum vogel-club psv uf holland. de fredi chunnt wahrschiinli au nüm zrugg und dä nuñez dä kackhopper wötti gar nöd bi eus gseh...
pexito
Mitglied
20.06.2003, 08:09 · #14
aber ich glaub es git vil besseri CH-schtürmer als dä ufem märt. de rama, de sesa, de streller, de vonlanthen, de fredi. aber s gäilscht wär, wänn de Hotz de Nuñez no wür hole... jaja grandezurigo, aber grad vill ziitig liesisch wohl nöd so oder? rama verhandelt mit dütsche clubs und würd eus sowieso e ganzi chischte choschte. dä streller git basel sicher nöd so billig weg... de wänds sälber p'halte. das mit em vonlanthen wär zwar min absolute wunschtraum, doch dä gaht zum vogel-club psv uf holland. de fredi chunnt wahrschiinli au nüm zrugg und dä nuñez dä kackhopper wötti gar nöd bi eus gseh... schliess mich an....!
grandezurigo
Mitglied
20.06.2003, 08:47 · #15
Dass die guten CH-Stürmer zu teuer oder nicht erhältlich sind bedeutet keineswegs, dass Muff den FCZ wirklich verstärkt. Ich wäre überrascht, wenn Muff einschlagen würde.
seven
Mitglied
20.06.2003, 08:53 · #16
also ich würd mal säge i 31 spiel 16 gol für luzern letscht saison gschosse und i 24 spiel für d'u-21 8 gol gschosse isch e gueti quote und ebe erscht 22 jahre jung. also en sesa, würd ich nöd gärn im letzi begrüsse sini zyte sind verbi und er isch e no z'tür. de rama wird wiä scho gseit vo bundesliga-clubs umworbe, also adé. en streller wird diä saison be basel sicher zu es paar isätz cho und basel wird en diä saison nüme uslehne. de nunez wil ich nöd ha, de hät geg eus scho es paar gol gmacht und er isch en hopper, basta! de fredi würd ich gärn i de südkurve gse als bierverchäufer (wird eh alles sälber suffe) und stimmigsmacher....;-)
Nummer 7
Mitglied
20.06.2003, 08:56 · #17
Dass die guten CH-Stürmer zu teuer oder nicht erhältlich sind bedeutet keineswegs, dass Muff den FCZ wirklich verstärkt. Ich wäre überrascht, wenn Muff einschlagen würde. Wir werden's ja sehen.....
Wilco Hellinga
Mitglied
20.06.2003, 10:56 · #18
ich find de transfer au huere geil!!
Mido
Mitglied
20.06.2003, 13:37 · #19
Dass die guten CH-Stürmer zu teuer oder nicht erhältlich sind bedeutet keineswegs, dass Muff den FCZ wirklich verstärkt. Ich wäre überrascht, wenn Muff einschlagen würde. und ich bin mir ziemlich sicher dass er sich durchsetzen kann! und wenn nicht, haben wir ja noch den ursi, der bis dann sicher wieder genesen ist. aber du wirst schon sehen, am muff werden wir noch unsere freude haben.
bannon
Mitglied
20.06.2003, 13:46 · #20
Cool. Muff, da laufts!
Melde dich an, um auf dieses Thema zu antworten.