LOCOZ-PARTY

1 Antworten · 7'570 Aufrufe · Seite 1 von 1
UK Loco/NOTW
Mitglied
22.10.2002, 13:49 · #1
LOCOZ-PARTY; 26.10.02 IM CLUB Z hallo zämä am samschtig findet also die allererschti ZÜRI-LOCOZ party im club z statt. ich hoffe, dass vieli züri-supporter erschined. grundsätzlich isch jede willkomme, doch s'motto isch "es fescht vo züri-fans für züri-fans!". es söll en ustusch, nächercho zwüsched bekannte und weniger bekannte - südkurvler und ost- bzw. westtribünler werde und natürlich sind au alli fründinne vo dene fans iglade... für bier, süesswasser und esse isch gsorget. au musilalisch sind mir mit emene breite spektrum abdeckt und zum witere rahmeprogramm ghöred under anderem erschti, ungschnittni usschnitt us em neue südkurve-video. mir hoffed au, eu die ganz, ganz neue südkurve-songs es bizli nächer chöne z'bringe.... ebefalls schön wär, wenn mir a eusem fescht no e neui göttin entdecke würded:) wie mer zum club z chunt, erfahred ihr am beschte, wenn ihr anderi fans nach de adresse oder wegbeschrib afröged........BITTE JA NÖD DA INE EN WEGBESCHRIBIG, ADRESSE USEGEH!!!! also BOYS, K4, CB, LF01, LF, ESTRADE GRANTLERS, BARRAS BRAVAS, HALLYGALLYS, RUDEBOYS, LETZI, FLACHPÄSSLER UND VICTORIA SUD'LE....wir erwarten euch kommenden samstag, ab 22:00uhr im club z! c'mon zurich! zet, claudiño - züri-locoz
flöru
Mitglied
22.10.2002, 18:17 · #2
danke! werden wohl kommen :D ;)
Melde dich an, um auf dieses Thema zu antworten.