Gegen Basel

18 Antworten · 6'968 Aufrufe · Seite 1 von 1
flöru
Mitglied
08.10.2002, 07:39 · #1
Wichtig ist das ihr gegen unseren Rivalen möglichst viele Leute mobilisieren müsst!! und dann in den Fansektor kommt 25.- Ich weiss es ist teuer, aber es sind die Billigsten Plätze... Die letzten zwei Mal hatten wir schon genug Leute doch sie waren im ganzen Stadion verteilt. Einige waren sogar in der Mk weil sie zuwenig Geld dabei hatten :D also Göttichind, oderwaseuimmermitne! gruess flöru
Célina
Mitglied
08.10.2002, 07:58 · #2
Ich gange leider in Basler Fansektor. Ich freu mich aber, wenn ich dänn eu meh ghöre als d'Baslerfans!!! Ich hoffe, dass au ich am Schluss ällei dete chan juble! Grüessli Célina
Mc Stouny
Mitglied
08.10.2002, 09:11 · #3
Wäre wieder mal geil so gegen 1000 Zürcher in Basel
Niesli
Mitglied
08.10.2002, 13:10 · #4
hihihi.... gröl Das möcht ich ja mal erleben, dass die Zürcher-Fans lauter als die Basler sind! Das schafft ihr ja nicht mal in Zürich selber... bitte wie wollt ihr das im Joggeli in Basel schaffen??? 1'000 Zürcher zu 30'000 Basler .... wäre mal nicht schlecht! Aber jetzt mal im Ernst: ihr wollt 1'000 Fans zusammen kriegen.... da gingen ja etwa 4x so viele Basler nach Delémont letzten Sonntag! Es ist schade, dass bei euch der Gegner mehr dazubeiträgt ein Fussballspiel zu schauen als eure eigene Mannschaft! Bei uns ist es ziemlich egal wer kommt, es sind sicher über 20'000 Fans im Stadion!
Stu
Mitglied
08.10.2002, 13:20 · #5
Schön für Euch. Ich finde aber das Thema ist recht ausgelutscht. Wir wissen jetzt langsam, dass Basel viele Zuschauer hat. Wir mögen Euch das auch von herzen gönnen. Es ist das einzige was ihr uns Zürichern voraus habt. Da könnt ihr zurecht stolz sein.
Sascha
Mitglied
09.10.2002, 05:30 · #6
hihihi.... gröl Das möcht ich ja mal erleben, dass die Zürcher-Fans lauter als die Basler sind! Das schafft ihr ja nicht mal in Zürich selber... bitte wie wollt ihr das im Joggeli in Basel schaffen??? 1'000 Zürcher zu 30'000 Basler .... wäre mal nicht schlecht! Aber jetzt mal im Ernst: ihr wollt 1'000 Fans zusammen kriegen.... da gingen ja etwa 4x so viele Basler nach Delémont letzten Sonntag! Es ist schade, dass bei euch der Gegner mehr dazubeiträgt ein Fussballspiel zu schauen als eure eigene Mannschaft! Bei uns ist es ziemlich egal wer kommt, es sind sicher über 20'000 Fans im Stadion! Eigentlich sagte STU schon alles - ausser.....GÄHN.....
FcBfreak
Mitglied
10.10.2002, 20:09 · #7
@ niesli wo de recht hesch, hesch recht... und übrigens es werde sicher nid FCZ Fans in dr MK stoh wül die scho lang für die ganzi Quali ussverkauft isch.. also müssert ihr euch dorum sicher keini Sorge mache..oder kennt me in Züri zWort ussverkauft nüme?? Hoff trozdem das viel Zürcher Fans chöme und das me se einigermasse ghört.. süst machts nähmlich nid so viel Spass .. ohni gegnerische Fans... also ab nach Basel :)
grischuna
Mitglied
10.10.2002, 21:25 · #8
Hoff trozdem das viel Zürcher Fans chöme und das me se einigermasse ghört.. Sorry, aber im gegesatz zum FCB bruched mier nid so viel Lüt, eus ghört ma au mit wenige (mängisch sogar besser, als mit 10000). Denn bi eu isch es nomol unglich schwerer Stimmig is Stadion z`bringe, wenn euri Mannschaft nid die Leistig bringt, well Ihr halt, minere Meinig nach, numme Stimmig mached, wenns grad es Goal gmacht hend. Schlachtegesänge, wo euri Mannschaft useme Tief usehole chönten, han ich vo de FCB-Fans wenig bis nie ghört (lass mich gern eines besseren belehren) Geschweige denn, han ich FCB-Fans mol über 90 Min. Stimmig mache ghört. Trotzdem isch eure Fanufmarsch für CH- Verhältniss pro Match(egal ob dahei oder uswärts) impossant. Würd mier wünsche, dass es bim FCZ au so wär.(manchmal können Träume ja wahr werden) Bis es so wit isch werden mier halt mit eusne "wenige" Fans nach Basel pilgere und alles für euse FCZ geh, damit`s Sie wüssen: You never walk allone!! Mal luage, ob Ihr`s schaffen eus 90 Min. lang z`übertöne. Bis zum Match Greetz grischuna FCZ susch gar nüt!!!!!
silversurfer
Mitglied
10.10.2002, 21:44 · #9
@grischuna naja, ich weiss nicht wie du sagen kannst, dass basel keine stimmung macht und nicht singt, hmmm.... an der anfieldroad war der gästesektor der für stimmung sorgte und nicht liverpool (und das ist nicht subjektiv, denn sogar die englische presse sprach davon). und in der schweiz sieht es nicht anders aus. es kam nicht von ungefähr, dass die diskussion um die mk in basel ausartete (pyro geschichte bezüglich moskauspiel) und die stimmung bei den fans ins schwanken brachte. lieder, sprüche, pyros, etc. ist von der mk schon gut organisiert, also nix keine stimmung. und komischerweise hört man plötzlich dieselben sprüche von fcz, wie zb. eeffccee zzeett / echo efffcc zzeettt und soviel mir recht ist, ist das definitiv von basel gekaut. möchte nicht wer war zuerst diskussion eröffnen. wehre mich bloss der behauptung die du aufgestellt hast, die einfach falsch ist oder ev. bist du schwerhörig und punkt!
Legende
Mitglied
10.10.2002, 23:28 · #10
Hoff trozdem das viel Zürcher Fans chöme und das me se einigermasse ghört.. Sorry, aber im gegesatz zum FCB bruched mier nid so viel Lüt, eus ghört ma au mit wenige (mängisch sogar besser, als mit 10000). Denn bi eu isch es nomol unglich schwerer Stimmig is Stadion z`bringe, wenn euri Mannschaft nid die Leistig bringt, well Ihr halt, minere Meinig nach, numme Stimmig mached, wenns grad es Goal gmacht hend. Schlachtegesänge, wo euri Mannschaft useme Tief usehole chönten, han ich vo de FCB-Fans wenig bis nie ghört (lass mich gern eines besseren belehren) Geschweige denn, han ich FCB-Fans mol über 90 Min. Stimmig mache ghört. Trotzdem isch eure Fanufmarsch für CH- Verhältniss pro Match(egal ob dahei oder uswärts) impossant. Würd mier wünsche, dass es bim FCZ au so wär.(manchmal können Träume ja wahr werden) Bis es so wit isch werden mier halt mit eusne "wenige" Fans nach Basel pilgere und alles für euse FCZ geh, damit`s Sie wüssen: You never walk allone!! Mal luage, ob Ihr`s schaffen eus 90 Min. lang z`übertöne. Bis zum Match Greetz grischuna FCZ susch gar nüt!!!!! @grischuna vrzell doch kei seich .. nur stimmig wenn si gut spiele? läbsch inere traumwält? wär het immr am meischte fans uswärts und das sit joorzänte ebeso drheim? NLB zyte mit 42'000 zueschauer also klappe zu! ächt sichr isch dr FCZ in sache stimmig au vorne drbi abr so behauptige ufstelle isch eifach unrealistisch do spricht eifach dr puuri niid! au wenders nid wän wohr ha! du hesch kei ahnig vu dr fanszene so schätzi das mol ih! unglaublig .. zu däm ober mir .. das mitem echo hän zürcher scho lang nur isches niä als echo plant gsi wills keine git wos zrugg macht .. also e simpels fffffceeeeeeeeezzzz nid meh und nid weniger .. .. also bitte nächstmol bitz sachlicher! peace
Mc Stouny
Mitglied
11.10.2002, 08:12 · #11
vrzell doch kei seich .. nur stimmig wenn si gut spiele? läbsch inere traumwält? wär het immr am meischte fans uswärts und das sit joorzänte ebeso drheim? NLB zyte mit 42'000 zueschauer also klappe zu! ächt sichr isch dr FCZ in sache stimmig au vorne drbi abr so behauptige ufstelle isch eifach unrealistisch do spricht eifach dr puuri niid! au wenders nid wän wohr ha! du hesch kei ahnig vu dr fanszene so schätzi das mol ih! unglaublig .. zu däm ober mir .. das mitem echo hän zürcher scho lang nur isches niä als echo plant gsi wills keine git wos zrugg macht .. also e simpels fffffceeeeeeeeezzzz nid meh und nid weniger .. .. also bitte nächstmol bitz sachlicher! peace Es ist sicherlich geil in ein Stadion zu gehen das ausverkauft ist.Basel hat sicher auch schon gezeigt das sie sehr gute stimmung machen können siehe liverpool match.aber das wichtigste ist nur wie man zu seinem verein steht als fan,was kümmerts mich ob es noch 10000 oder 20000 andere fans gibt für mich zählt ob ich zum verein stehe oder nicht.wie schon gesagt, natürlich ist es geil mit 20000 anderen fans stimmung zu machen.
Legende
Mitglied
11.10.2002, 09:37 · #12
Es ist sicherlich geil in ein Stadion zu gehen das ausverkauft ist.Basel hat sicher auch schon gezeigt das sie sehr gute stimmung machen können siehe liverpool match.aber das wichtigste ist nur wie man zu seinem verein steht als fan,was kümmerts mich ob es noch 10000 oder 20000 andere fans gibt für mich zählt ob ich zum verein stehe oder nicht.wie schon gesagt, natürlich ist es geil mit 20000 anderen fans stimmung zu machen. yop sehe ich gleich .. ich brauch auch nicht noch 10'000 "modefans" .. unwort des jahres *g .. um stimmung zu haben abr zu behaupten basel würde ohne diese fans keine stimmung hinbekommen ist einfach ein witz! .. ich stehe auch zum fcb egal ob NLB odr sonstwo .. unser club ist wie kein anderer in die region verankert und das ist fakt! schönen tag
Al Bundy
Mitglied
11.10.2002, 15:17 · #13
mir wärs mengmol lieber, dr FCB hätti an de Mätch es paar Fans weniger, dafür würde die wo im Stadion sind (vorallem usswärts) sich au aständig benäh.. Han mich letscht Joohr richtig gschämt, wo ich in Luzärn gsy bin und gwüssi sogenannti Fans dr Haag im Stadion demoliert hän und s'Spiel deswäge fast abbroche worde isch.
Mc Stouny
Mitglied
11.10.2002, 15:28 · #14
mir wärs mengmol lieber, dr FCB hätti an de Mätch es paar Fans weniger, dafür würde die wo im Stadion sind (vorallem usswärts) sich au aständig benäh.. Han mich letscht Joohr richtig gschämt, wo ich in Luzärn gsy bin und gwüssi sogenannti Fans dr Haag im Stadion demoliert hän und s'Spiel deswäge fast abbroche worde isch. das isch es problem vo de masse wos meh lüt hät ziets au me idiote a,leider. aber selbst bi chlinere vereine oder clübs mit weniger zueschauer git idiote.
Al Bundy
Mitglied
11.10.2002, 16:30 · #15
mir wärs mengmol lieber, dr FCB hätti an de Mätch es paar Fans weniger, dafür würde die wo im Stadion sind (vorallem usswärts) sich au aständig benäh.. Han mich letscht Joohr richtig gschämt, wo ich in Luzärn gsy bin und gwüssi sogenannti Fans dr Haag im Stadion demoliert hän und s'Spiel deswäge fast abbroche worde isch. das isch es problem vo de masse wos meh lüt hät ziets au me idiote a,leider. aber selbst bi chlinere vereine oder clübs mit weniger zueschauer git idiote. do hesch absolut recht. es isch nur schad, dass wege es paar solche Idiote die ganzi Basler Fangmeinschaft bi dä andere schwiizer Clüb imene schlächte Liecht stöhn. ich lauf übrigens grad im Fernseh. Uf em Kabelkanal muess ich wieder mit em rothoorige Drache kämpfe......
grischuna
Mitglied
11.10.2002, 21:12 · #16
@grischuna naja, ich weiss nicht wie du sagen kannst, dass basel keine stimmung macht und nicht singt, hmmm.... ha nid gseit das ihr kei Stimmig mached, lies de Text bitte genauer. Und wer wem was klaut het isch, wie du seisch Nid diskusionswert, denn alle klauen bei den andern , wenn`s geil tönt. greetz Grischuna P.S. mit em schwerhörig si chöntsch noch recht ha (die wo mich kennen wüssen warum)
grischuna
Mitglied
11.10.2002, 21:23 · #17
[ du hesch kei ahnig vu dr fanszene so schätzi das mol ih! Du irrsch Dich Peace
Sublimus
Mitglied
12.10.2002, 13:53 · #18
Hoff trozdem das viel Zürcher Fans chöme und das me se einigermasse ghört.. Sorry, aber im gegesatz zum FCB bruched mier nid so viel Lüt, eus ghört ma au mit wenige (mängisch sogar besser, als mit 10000). Denn bi eu isch es nomol unglich schwerer Stimmig is Stadion z`bringe, wenn euri Mannschaft nid die Leistig bringt, well Ihr halt, minere Meinig nach, numme Stimmig mached, wenns grad es Goal gmacht hend. Schlachtegesänge, wo euri Mannschaft useme Tief usehole chönten, han ich vo de FCB-Fans wenig bis nie ghört (lass mich gern eines besseren belehren) Geschweige denn, han ich FCB-Fans mol über 90 Min. Stimmig mache ghört. Also ich bin ja auch immer wieder mal in der Südkurve und leider ist das dort nicht viel anders. Ein harter Kern, der versucht, die ganze Zeit Stimmung zu machen und der Rest, der mitjubelt, wenn ein Tor fällt oder eine gute Aktion stattgefunden hat. Es ist eigentlich dasselbe, wie in Basel: wenn die Mannschaft kämpft, kommt Begeisterung auf. Aber viermal im Jahr übertreffen die FCZ-Fans alles, was es an Stimmung, Lautstärke und Emotionen in der Schweiz gibt: an den Derbies gegen GC :-)
flöru
Mitglied
13.10.2002, 10:15 · #19
danke, und genau das sind die spiele, welche wir lieben bei den heimspielen gegen basel ist auch jeweils eine gute Stimmung... auswärts ist die stimmung gut aber die anzahl der Teilnehmer ist schwach...
Melde dich an, um auf dieses Thema zu antworten.