deltas waren der hit :D

4 Antworten · 1'325 Aufrufe · Seite 1 von 1
flöru
Mitglied
17.11.2002, 12:29 · #1
Während dem Spiel wurden von eingen frustrierten FCZ Fans ein kleines Feuerchen entfacht. Das Ganze drohte nicht auszuarten bis 4 vollgepanzerte und "verhelmte" Deltas kammen und die Gluse mit einem Feuerlöscher ausmachten. Zu diesem Zeitpunkt bestand keine Gefahr mehr. Was soll man dazu sagen, ein Kübel Wasser hätte nichts gekostet, aber der Feuerlöscher sowie die Reinigung des Löschmaterials kommen dem FCZ teuer zu stehen. Tja... wer so dumme sicherheitskräfte einstellt......
Stolzer Zürcher
Mitglied
17.11.2002, 12:32 · #2
apropos Deltas, das isch eifach unglaublich was da alles muesch uhziäh bevor mal äntli id kurve dörfsch!!! ich hasse diä type, da muesch wenz rägent und wenz chalt isch dini jacke usziäh dini schuäh usw. und mä muess sogar no luegä das der de ander nöd an sack anelangt!! GEBT DEN DELTAS KEIN CHANCE!!!!
flöru
Mitglied
17.11.2002, 12:34 · #3
mir het er no mit sine grusige hendsche an rugge glanged... weisch wie chalt das gsi isch :S :S :S und jedes mal duends gliche zuunfähneli aluege... und fröged was es isch :S
Stolzer Zürcher
Mitglied
17.11.2002, 12:37 · #4
s'nöchschte mal sägs ich ihm den scho!!! det sind doch alles schwuli siäche debi, mitem rugge alange usw:)! hoffentli gits jetzt uf dem forum kei anwort mit: sit wenn isch schwul es schimpfwort:))!!!
Ouimet
Mitglied
17.11.2002, 13:12 · #5
aber am schlimmste isch es in rappi.det bin ih an en ishockey match gange und dänn hänts an ... glanged.ich het em schierr gseit bisch schwul oder was
Melde dich an, um auf dieses Thema zu antworten.