A alli Fraue

11 Antworten · 2'314 Aufrufe · Seite 1 von 1
CélinaMitglied
31.01.2003, 14:28 · #1
Sali zämä Ich han eu nume werlä sägä, dass es mega lässig isch mit eu da im Forum. Sit ich is Forum schribe und au mit wibliche Fuessballfans z'tue han, fühl ich mich vill wohler. Ich han natürli nüt gägä d'Mane, aber mit de Girls und de Edith cha mer au über eher wiblichi Themene redä. Uf e Art isches schad, dass nöd meh Fraue im Forum git, doch ich lise trotzdem immer mitere riese Freud eui Biträg!!! Schön, dass es eu alli git und hoffentli gits bald wieder sone Frauerundi. Än liebe Gruess a d'Aglaia, d'Nati, d'Vanessa, d'Edith, a d'Madlaina und natürli a d'Susi! :-))) Wenn i öper vergässä han, sorry Célina
edithMitglied
31.01.2003, 14:46 · #2
Hoi Fredigirl , mier gahts au so . Ich fühlä mich im Forum sauwohl,und es hilft mer über die schwirigä Zit hiweg scho. es isch mängmal scho hart ohne Fussball, aber jetzt mid eu Mädels isch es kurzwiliger gworde .Au eu es dankeschön. Grüssli a mini Mädels au a Susi Edith
AglaiaMitglied
31.01.2003, 14:48 · #3
Hallo Célina, ich bin dinere Meinig guet dass, das öpper mal seit ! De Fuessball wird hald scho vo Männer dominiert :-) und den fühlt mer sich als Frau mängisch chli unterdrückt und allei ! Aber ich finds au guet das es paar fraue gid mit dene mer chan traschte ! Mit oi is echt luschtig well mit de männer chan mer ja ned so guet über oisi lieblings spieler rede den heissts no schnell du luegsch eh nume wege de männer was ned de fall isch fraue verstönd das hald das mer öpperd guetussehend und en guete fuessballer chan finde ! Also ich grüesse au all Fraue mached wieder so lönd oi ned unterdrücke :-)))))
reviloMitglied
31.01.2003, 14:50 · #4
ich grüsse euch auch. nette mädels. ps: bin wieder hier. der phn hat noch mal gnade vor recht gelten lassen.
edithMitglied
31.01.2003, 14:53 · #5
Revilo HEEEEEEEEEE Wo bisch gsi.???????? Bisch wieder da??????? Gruss Edith
AglaiaMitglied
31.01.2003, 15:00 · #6
;-)
reviloMitglied
31.01.2003, 15:08 · #7
Revilo HEEEEEEEEEE Wo bisch gsi.???????? Bisch wieder da??????? Gruss Edith ja, bin wieder da. in alter frische. war gar nie wirklich weg. dachte nur, ich seis. so, jetzt muss ich noch arbeiten. wünsche euch ein schönes wochenende.
vanessaMitglied
31.01.2003, 23:46 · #8
Hey Fredigirl! Ich stimm dir bi dim Biitrag uf jede Fall zue! Ich finds au super das es im Forum es paar Fraue hät! Machet wiiter so...! Liäbe Gruess Vanessa
FigeMitglied
01.02.2003, 23:59 · #9
Bi der Meinig, das Forum chönt no es paar Fraue meh verträge. Darum machet wiiter so, händ kei Angscht eui Asichte und Meinige z verträte! Dänke die meischte Manne i dem Forum sind Fraue gägeüber sehr ufgschlosse!
AglaiaMitglied
02.02.2003, 21:57 · #10
hey célina han im alte forum glese das sich eine über mich ufregt well ich vom iodice fan bin aber zum bieschpiel vergeh bin gseh du da en sinn ? Chan ich ned öpperd guet finde wenn ich en fründ han ? Anschiennend ned ! Und den isch der jenige ja no de meinig das en fuessballkenner ja ned vom iodice chan fan sie ! Ja nume welli öpperd anderscht besser finde verstah ich nüt vo fuessball ?! okey ? Gocha sorry aber männer glaubed ebe immerno fraue händ im fuessball nüt zsueche ned all aber viel ! Tja für all wos stört das mir fraue hald für dfuessballer schwärmed isch mer so ziemli egal ich tues glich !
AglaiaMitglied
02.02.2003, 22:09 · #11
han damit gmeint das mer doch chan en fründ ha und glich öpperd ganderscht guet finde ned ????
CélinaMitglied
03.02.2003, 06:35 · #12
hey célina han im alte forum glese das sich eine über mich ufregt well ich vom iodice fan bin aber zum bieschpiel vergeh bin gseh du da en sinn ? Chan ich ned öpperd guet finde wenn ich en fründ han ? Anschiennend ned ! Und den isch der jenige ja no de meinig das en fuessballkenner ja ned vom iodice chan fan sie ! Ja nume welli öpperd anderscht besser finde verstah ich nüt vo fuessball ?! okey ? Gocha sorry aber männer glaubed ebe immerno fraue händ im fuessball nüt zsueche ned all aber viel ! Tja für all wos stört das mir fraue hald für dfuessballer schwärmed isch mer so ziemli egal ich tues glich ! Sali Aglaia Klar dörf mer en Lieblingsspieler ha, au wenn mer en Fründ het. Weisch wie vill Mane hend Lieblingsspieler und sind wägä dem nöd schwul, oder! Nimm die eifach nöd so ernscht, es isch total scheiss was die verzeläd!!! Und no öpis zu Fraue und Fuessball. Ich glaube du muesch dich demit abfinde, dass jede Ma das Klischée im Hinterchopf hät. Leider. Ich han uf jede Fall glernt, dass wenn ich weiss, dass ich mit Herz FCZ-Fan bin, mier egal isch, was die andere säged. Aber ich verstah dich, muess mi amel au wehre!!! Grüessli Célina
Melde dich an, um auf dieses Thema zu antworten.